2025 – 2026 m. m. neformaliojo vaikų švietimo veiklos (būreliai)
|
Programos pavadinimas |
Programos tikslas |
Ugdymo kryptys |
NVŠ mokytojas |
|---|---|---|---|
|
,,HEART: atsparumo stiprinimas ir lavinimas pasitelkiant menus“ |
Padėti vaikams adaptuotis, įveikti sudėtingas situacijas, sukurti tvarius santykius su bendraamžiais, jį supančiais reikšmingais suaugusiaisiais, sėkmingai integruotis bendruomenėje. |
Muzika, dailė, šokis, teatras, kalba |
Monika Butiuto, Diana Mačiuikienė |
|
,,Kamanėlė”
|
Supažindinti mokinius su lietuvių liaudies vaikų folkloru (dainomis, šokiais, žaidimais, rateliais, grojimu perkusiniais instrumentais) ir ugdyti jų muzikinius bei kultūrinius gebėjimus. |
Muzika, šokis, etnokultūra, kalba |
Edita Šestakauskienė |
|
Lietuvių liaudies sceniniai šokiai |
Supažindinti mokinius su lietuvių liaudies sceniniais šokiais, lavinti jų ritmikos, judesio, bendradarbiavimo įgūdžius bei ugdyti kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi scenoje. |
Muzika, šokis, choreografija, pilietiškumas |
Aušra Abeciūnaitė |
|
,,Edukacinė biblioterapija grupėje” |
Ugdyti mokinių gebėjimus kurti ir puoselėti tarpusavio ryšius, atpažinti bei spręsti problemas, lavinti kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi, skaitant ir aptariant jų amžiui pritaikytus tekstus bei įkvepiančias istorijas. |
Muzika, dailė, teatras, kalba |
Diana Mačiuikienė |
|
Teatro studija ,,Fėja” |
Ugdyti vaikų meninius gebėjimus, kūrybiškumą, pasitikėjimą savimi ir atsakomybę per teatro meną: dramos pagrindų pažinimą, vaidybą, improvizaciją bei kūrinių inscenizavimą. |
Teatras, etnokultūra, šokis, choreografija, kalba |
Angelė Šakalienė |
|
,,Jaunučių popchoras“ |
Lavinti mokinių muzikinius gebėjimus (klausą, ritmą, muzikinį pojūtį), ugdyti muzikos suvokimą, puoselėti įgimtą muzikalumą bei skatinti atsakingai ir kūrybiškai dalyvauti bendruomenės gyvenime. |
Muzika, šokis, kalbos |
Edvard Mogilnickij |
|
,,Sportuok ir stiprėk“ |
Tikslingai ugdyti mokinių sveikos gyvensenos sampratą bei fizinius gebėjimus sportuojant ir taikant individualizavimo ir prieinamumo principus. |
Sportas |
Laima Sinkevičienė |
|
,,Kūrybinė komunikacija taikant skirtingas medijas”
|
Suburti pradinių klasių mokinius, kurie domisi žurnalistika, rašymu, fotografavimu ar kitokiu kokybiško turinio kūrimu, ir suteikti jiems galimybę kūrybiškai reikštis taikant įvairias medijų formas. |
Informacinės technologijos, medijos, kalbos |
Gintarė Dragūnaitė |
