Trakų r. Lentvario pradinė mokykla

Neformaliojo vaikų švietimo veiklos

2025 – 2026  m. m. neformaliojo vaikų švietimo veiklos (būreliai)

Programos pavadinimas

Programos tikslas

Ugdymo kryptys

NVŠ mokytojas

,,HEART: atsparumo stiprinimas ir lavinimas pasitelkiant menus“

Padėti vaikams adaptuotis, įveikti sudėtingas situacijas, sukurti tvarius santykius su bendraamžiais, jį supančiais reikšmingais suaugusiaisiais, sėkmingai integruotis bendruomenėje.

Muzika, dailė, šokis, teatras, kalba

Monika Butiuto,

Diana Mačiuikienė

,,Kamanėlė”

 

Supažindinti mokinius su lietuvių liaudies vaikų folkloru (dainomis, šokiais, žaidimais, rateliais, grojimu perkusiniais instrumentais) ir ugdyti jų muzikinius bei kultūrinius gebėjimus.

Muzika, šokis, etnokultūra, kalba

Edita Šestakauskienė

Lietuvių liaudies sceniniai šokiai

Supažindinti mokinius su lietuvių liaudies sceniniais šokiais, lavinti jų ritmikos, judesio, bendradarbiavimo įgūdžius bei ugdyti kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi scenoje.

Muzika, šokis, choreografija, pilietiškumas

Aušra Abeciūnaitė

,,Edukacinė biblioterapija grupėje”

Ugdyti mokinių gebėjimus kurti ir puoselėti tarpusavio ryšius, atpažinti bei spręsti problemas, lavinti kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi, skaitant ir aptariant jų amžiui pritaikytus tekstus bei įkvepiančias istorijas.

Muzika, dailė, teatras, kalba

Diana Mačiuikienė

Teatro studija ,,Fėja”

Ugdyti vaikų meninius gebėjimus, kūrybiškumą, pasitikėjimą savimi ir atsakomybę per teatro meną: dramos pagrindų pažinimą, vaidybą, improvizaciją bei kūrinių inscenizavimą.

Teatras, etnokultūra, šokis, choreografija, kalba

Angelė Šakalienė

,,Jaunučių popchoras“

Lavinti mokinių muzikinius gebėjimus (klausą, ritmą, muzikinį pojūtį), ugdyti muzikos suvokimą, puoselėti įgimtą muzikalumą bei skatinti atsakingai ir kūrybiškai dalyvauti bendruomenės gyvenime.

Muzika, šokis, kalbos

Edvard Mogilnickij

,,Sportuok ir stiprėk“

Tikslingai ugdyti mokinių sveikos gyvensenos sampratą bei fizinius gebėjimus sportuojant ir taikant individualizavimo ir prieinamumo principus.

Sportas

Laima Sinkevičienė

,,Kūrybinė komunikacija taikant skirtingas medijas”

 

Suburti pradinių klasių mokinius, kurie domisi žurnalistika, rašymu, fotografavimu ar kitokiu kokybiško turinio kūrimu, ir suteikti jiems galimybę kūrybiškai reikštis taikant įvairias medijų formas.

Informacinės technologijos, medijos, kalbos

Gintarė Dragūnaitė

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
1 klasėms
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.35
  • 2. 8.55 – 9.30
  • 3. 9.55 – 10.30
  • 4. 11.00 – 11.35
  • 5. 12.05 – 12.40
  • 6. 13.00 – 13.35
2-4 klasėms
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 9.55 – 10.40
  • 4. 11.00 – 11.45
  • 5. 12.05 – 12.50
  • 6. 13.00 – 13.45